Suport personalizat

Aveţi nevoie de ajutor la comandă, sau pur şi simplu o întrebare?

0312 295 321 sau +4922188828447

Program de lucru

Lun.-Vin.: 10:00-19:00
Sâm.: închis
Dum.: închis

Întrebări frecvente

Aici găsiţi răspunsuri la întrebările cele mai frecvente - în ordine cronologică de la căutarea şi rezervarea sejurului potrivit, trecând prin călătoria de dus, până la călătoria de întoarcere.

Cuprins

  1. Căutare şi rezervare
  2. Plată
  3. Pregătirea pentru călătorie
  4. Drum dus şi Check-in
  5. În staţiune
  6. Check-out şi drumul de întoarcere
  7. Renunţarea la sejur
  8. Recomandă unui prieten
  9. Întrebări generale

1. Căutare şi rezervare

  • Cum găsesc sejurul potrivit?
    Dacă aveţi o dată preferată, folosiţi motorul de Căutare şi Rezervare. Acolo puteţi discrimina căutarea după zona de destinaţie şi numărul de persoane. Puteţi de asemenea vizualiza diverse categorii tematice de vacanță sau Last-Minute. Aveţi chef de o săptămâna pe pârtie şi distracţie deosebita pentru bani puţini? Poate avem ceva pe gustul dumneavoastră la Evenimente.
  • Ce tipuri şi categorii de cazare există ?
  • Cum pot sa fac o rezervare?
  • Skipass-ul este inclus în preţ?
  • Merită să rezerv cursurile de schi/snowboard şi să închiriez în avans echipamentul?
  • Ce fel de reduceri de preţ există?
  • Cât de târziu pot să fac o rezervare?
  • Ce înseamna rezervare "la cerere"?
  • Cum pot să folosesc cuponul/cupoanele de reducere?
  • Cum pot să mai adaug ceva rezervării mele?
  • Pot face o rezervare de 2 săptămâni?
  • Cum găsesc o cazare amenajată pentru scaune cu rotile?
  • Pot eu ca minor rezerva un sejur? Este necesară declaraţie de consimţământ?
  • Pentru ce date se recomandă comenzile timpurii?
  • Datele mele sunt sigure?
  • Pot să îmi iau animalul de companie în vacanță?
  • Cum funcționează serviciul de notificare de disponibilitate cazare?

2. Plată

  • Când şi cum se achită preţul sejurului?
    Odată cu primirea Confirmării sejurului devine scandentă contravaloarea a 25% din preţul sejurului. Restul devine scadent la 6 săptămâni înaintea intrării în sejur. Dacă rezervarea a fost efectuată la mai puţin de 6 săptămâni înaintea intrării - este scadentă suma completă direct.

    Plata se poate face prin transfer sau depozit bancar şi card de credit.

    Documentele de călătorie sunt trimise doar după achitarea completă a sejurului, cel mai devreme însă la cca. 14 zile înaintea intrării.
  • Cum se achită prin transfer bancar?
    Dacă totul este în regula, veţi primi în câteva zile e-mail o confirmare a sejurului. Aici găsiţi toate datele necesare pentru transfer. Contul nostru este un cont în euro, deschis la Commerzbank Köln. Pentru a evita plata de taxe suplimentare vă recomandăm să selecţionaţi transfer SEPA.
    Eventualul comision și taxele pentru tranzacție trebuie achitate de dvs.. În acest sens selecționați vă rugăm "OUR" pentru a evita necesitatea unui transfer suplimentar, cu noi taxe.
    Efectuaţi vă rugăm plata în termenele indicate.

    Dacă în cazul unei rezervări cu check-in foarte apropiat este necesară trimiterea unei dovezi de plată vom intra noi în contact cu dvs. În acest caz vă rugăm să ţineţi cont de următoarele puncte:

    Trimiteţi dovada de plată la: info-ro@snowtrex.com


    Vă rugăm să aveţi grija ca dovada să poată fi luată în considerare.

    Pentru aceasta trebuie să conţină următoarele:

    • beneficiarul este „TravelTrex GmbH“.
    • Datele bancare (IBAN şi cod SWIFT) ale TravelTrex GmbH trebuie să fi prezente complet, corect şi bine legibil – datele le puteţi lua din confirmarea/factura dvs.
    • Logo-ul băncii trebuie să fie vizibil.
    • Suma trebuie să fie aceeaşi ca şi suma lipsă/solicitată.
    • Dovada nu poate fi un document Word sau Text.
    • Din document trebuie să reiasă în mod clar faptul că plata a fost efectuată, de exemplu pe forma pe hârtie semnătura dvs., menţiunea "efectuat" şi ştampila băncii.
    • Saldul contului dvs. nu poate intra în minus în urma transferului.
    Anexat găsiţi un ajutor pentru trimiterea dovezii de plată prin captură de ecran în cazul achitării prin un sistem de plată online:

    1. în momentul în care vedeţi pagina dorită pe monitor
      • apăsaţi „PrtScr" sau "PrtSc“ sau
      • în acelaşi timp Alt + PrtScr
      pentru a genera captura de ecran dorită.
    2. Deschideţi un document Word şi introduceţi imaginea cu combinaţia de taste Ctrl + V.
    3. Salvaţi documentul şi trimiteţi-l apoi în anexa unui e-mail.

    După primirea unei dovezi de plată la 14 zile înainte de check-in vă vom trimite Documentele de călătorie.
  • Cum se achită prin card de credit?
    Pregătiţi pentru rezervare următoarele date:
    • Instituţia de credit
    • Titularul cardului de credit
    • Numărul cardului de credit
    • Valabilitate
    • Codul CVC de verificare

    Codul CVC de verificare

    La Visa şi Mastercard codul CVC este format din ultimele trei cifre pe spatele cardului, in campul de semnătură.


    American Express

    La American Express găsiţi codul CVC format din patru cifre pe faţă , deasupra numărului cardului.
    Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că plata cu card de credit cu American Express presupune o taxă în valoare de 3% din valoarea pachetului. Plata cu VISA sau Mastercard nu presupun nici o taxă suplimentară.

    Tranzacţia este procesată de serviciul de plăţi Stripe. Mai multe informaţii aici.

    Ţineţi cont de faptul că direct după comanda online va fi debitată o sumă de până la maximum $1. Această suma vă retribuită imediat după, serveşte doar verificării cardului de credit.

  • Datele mele sunt sigure?
    Folosim ultimele tehnologii de criptare a datelor, Secure Socket Layers (SSL), pentru a asigura şi transmite datele dvs. personale criptat. Sistemul SSL este considerat ca cea mai sigură metodă de transmitere a datelor în Internet. Orice proces de transmitere de date între browserul dvs. şi site-ul nostru în cadrul căruia se accesează datele dvs. personale, este securizat şi astfel asigurat contra pierderii, manipulării, dăunării datelor şi contra transmiterii eronate. Datele dvs. personale sunt sigure.
    Mai multe informaţii referitoare la Protecţia Datelor găsiţi aici.

3. Pregătirea pentru călătorie

  • Ce trebuie să iau în considerare, la planificarea unei vacanţe în străinătate? (condiţii de intrare şi sănătate)
  • Când şi cum obţin documentele de călătorie?
  • Trebuie să iau cu mine lenjerie de pat/prosoape?
  • Cum sunt echipate bucătăriile apartamentelor?
  • Ce trebuie să iau cu mine în sejur? Există o listă?

4. Drum dus şi Check-in

  • Pot primi o descriere de rută?
  • Cum pot ajunge la destinaţie?
  • Până la ce ora trebuie făcut check-in-ul în cameră?
  • Cum pot folosi la maximum ziua sosirii?

5. În staţiune

  • Trebuie să plătesc o taxă de staţiune?
  • Garanţia pentru apartamente trebuie plătită cash sau cu card de credit?
  • Cum primesc garantia înapoi?
  • Sunt oferite cursuri de schi şi snowboard?
  • În ce limbă sunt predate cursurile de schi şi snowboard?
  • Unde pot ridica echipamentul închiriat?
  • Ce fel de regim de pensiune oferă unităţile de cazare?
  • Unde se servesc mesele, dacă le-am rezervat ca supliment?

6. Check-out şi drumul de întoarcere

  • Când trebuie predate camerele?
  • Pot schia în ziua plecării spre casă?

7. Renunţarea la sejur

  • Cum pot anula un sejur rezervat?
  • Cum pot evita costurile de anulare?
  • Pot modifica datele rezervării efectuate?
  • Merită să închei o asigurare STORNO şi de întrerupere a călătoriei?
  • Cum folosesc asigurarea STORNO şi de întrerupere a călătoriei?

8. Recomandă unui prieten

  • Ce presupune recomandarea SnowTrex prietenilor?
  • Ce avantaj am, recomandând cu succes serviciile pentru clienţi noi?
  • Cine poate să recomande? Şi cum funcţionează exact?
  • Când şi cum primesc cuponul de reducere?
  • Când şi cum poate fi folosit cuponul de reducere?
  • Ce valabilitate are cuponul?
  • Unde pot vedea valoarea pe care am acumulat-o şi câţi prieteni au rezervat pe baza recomandării mele?
  • Cum primesc link-ul de recomandare pentru a-l trimite prietenilor?
  • Un prieten a uitat să apese pe link-ul de recomandare înainte de rezervare. Pot cu toate acestea profita de rezervarea sa?

9. Întrebări generale

  • Ce este Garanţia-Best-Price?
  • Ce este "Garanţia de Zăpadă"?
  • Despre ce este vorba la "Pensiuni cu mic dejun plus Localitate"?
  • Ce înseamnă adăugarea "Preţ Economic" la numele unei unităţi de cazare?
  • Ce înseamnă prescurtările şi expresiile fără masă, mic dejun, DP, VP, AI, Duş/WC, Cadă/WC?
  • Ce este Crazy Booking Night?
  • Pot cumpăra un voucher cadou SnowTrex? Cum poate fi validat?