Suport personalizat
Aveţi nevoie de ajutor la comandă, sau pur şi simplu o întrebare?
0312 295 321 sau +4922188828447
Program de lucru
Lun.-Vin.: 10:00-19:00
Sâm.: închis
Dum.: închis
Prestatorul de servicii de plată
Tranzacţiile realizate pe site-ul SnowTrex prin card de credit sunt securizate prin sistemul de plată Stripe (www.stripe.com).
Toate informaţiile furnizate pentru realizarea tranzacţiei sunt codificate utilizând protocolul SSL. Aceste informaţii un pot fi detectate, interceptate sau utilizate de către terţe părţi şi nu sunt salvate în sistemele noastre de date.
Stripe este un furnizor de servicii tehnice şi astfel nu este implicat în nici o dispută referitoare la comenzi. Acestea trebuie rezolvate direct cu SnowTrex şi/sau cu banca dvs.
Toate informaţiile furnizate pentru realizarea tranzacţiei sunt codificate utilizând protocolul SSL. Aceste informaţii un pot fi detectate, interceptate sau utilizate de către terţe părţi şi nu sunt salvate în sistemele noastre de date.
Stripe este un furnizor de servicii tehnice şi astfel nu este implicat în nici o dispută referitoare la comenzi. Acestea trebuie rezolvate direct cu SnowTrex şi/sau cu banca dvs.
Întrebări frecvente
Aici găsiţi răspunsuri la întrebările cele mai frecvente - în ordine cronologică de la căutarea şi rezervarea sejurului potrivit, trecând prin călătoria de dus, până la călătoria de întoarcere.
Cuprins
1. Căutare şi rezervare
- Cum găsesc sejurul potrivit? Dacă aveţi o dată preferată, folosiţi motorul de Căutare şi Rezervare. Acolo puteţi discrimina căutarea după zona de destinaţie şi numărul de persoane. Puteţi de asemenea vizualiza diverse categorii tematice de vacanță sau Last-Minute. Aveţi chef de o săptămâna pe pârtie şi distracţie deosebita pentru bani puţini? Poate avem ceva pe gustul dumneavoastră la Evenimente.
- Ce tipuri şi categorii de cazare există ? O vedere generală detaliată a tipurilor noastre de cazare găsiţi aici
- Cum pot sa fac o rezervare? Rezervare on-line: dupa ce aţi selecţionat cazarea şi categoria de cameră veţi fi dirijat prin procesul de rezervare.
Rezervare prin telefon: Puteţi să ne sunaţi în orice moment în timpul programului de lucru. Pregătiţi numele, prenumele şi data naşterii a tuturor participanţilor. - Skipass-ul este inclus în preţ? Toate sejururile includ, în măsura în care nu este menţionat altfel, un skipass. Mai multe informaţii aici.
Toate informaţiile pentru completarea rezervării le găsiţi la punctul "Cum pot să mai adaug ceva rezervării mele?". - Merită să rezerv cursurile de schi/snowboard şi să închiriez în avans echipamentul? Da, deoarece datorită contractelor nostre de durată puteţi economisi la rezervarea de cursuri de schi şi snowboard respectiv la închirierea de echipament prin noi foarte mult faţa de preţurile de la faţa locului.
- Ce fel de reduceri de preţ există? În funcţie de tipul de cameră/apartament şi vârstă beneficiaţi la multe din cazările oferite de noi de reduceri - câteodată chiar de gratuitate pentru copii! Reducerea exactă va fi afişată automat în momentul în care indicaţi în procesul de rezervare data de naştere a participanţilor la sejur. Acestora se adaugă prețurile reduse la echipament.
- Cât de târziu pot să fac o rezervare? Puteţi rezerva chiar cu o zi lucrătoare înainte de plecare. Dacă sejurul începe sâmbătă - puteţi rezerva până vineri la orele 15:00. Dacă data de check-in este în mai puţin de două săptămâni,vă recomandăm plata prin card de credit, altfel este necesară trimitea unei dovezi de plată. Doar după primirea unei dovezi de plată valabile vă putem trimite documentele de călătorie. Mai multe informaţii privitoare la modalităţile de plată găsiţi aici.
- Ce înseamna rezervare "la cerere"? Expresia "la cerere" este folosită atunci când cameră dorită este în afara contigentului nostru şi când - după comanda dumneavoastră fermă – în primul rând trebuie adresată o cerere unităţii de cazare în vederea verificării disponibilităţii. Verificarea disponibilităţii poate dura până la 7 zile lucrătoare şi în acest timp precum şi în cazul unui răspuns pozitiv comandă rămâne obligantă. Dacă aceasta confirmă camera, ea este rezervată definitiv şi cu obligaţie de plată pentru dumneavoastră şi veţi primi imediat factura/confirmarea sejurului email.
Dacă din păcate camera nu mai este disponibilă întreaga rezervare nu poate fi confirmată şi vă vom informa imediat în acest sens, telefonic sau prin email. Vom încerca bineînţeles să vă punem la dispoziţie o alternativa cu aceeaşi calitate. Este de la sine înţeles că nu sunteţi obligat să acceptaţi alternativa oferită! - Cum pot să folosesc cuponul/cupoanele de reducere? Cupoanele pot fi folosite online, asa cum este descris chiar pe cupon. Puteţi indica, la ultimul pas al rezervării online numărul(ele) cuponului(lor), în câmpul respectiv la "Turist 1".
Există două tipuri de Cupoane (puteţi citi chiar pe cupon despre care tip este vorba):
Cupon(ane)/persoană: Puteţi folosi mai mult de un cupon la fiecare rezervare. Dacă valoarea acestora este peste preţul sejurului, excesul îşi pierde valabilitatea.
Dacă este vorba de mai multe cupoane, valabile per persoană, indicaţi vă rugăm toate numerele în câmpul pentru "Turist 1" (de ex. 12345, 54321, 45678). Primul va fi astfel atribuit "Turistului 1", al doilea "Turistului 2" ş.a.m.d.
Cupon(ane)/rezervare: Puteţi indica un singur număr de cupon pentru fiecare rezervare. Eventual valabilitatea poate fi dependentă de un preţ minim/persoană sau rezervare (v. info pe cupon).
În cazul unui cupon valabil per rezervare, reducerea este calculată pentru "Turist 1".
După ce aţi indicat numerele şi datele dumneavoastră personale, apăsaţi "FOLOSEŞTE CUPON". Va fi afişată o nouă vedere generală a preţurilor după considerarea reducerilor. Vă rugăm apăsaţi din nou "COMANDĂ FERMĂ".
- Cum pot să mai adaug ceva rezervării mele? De regulă puteţi adăuga persoane în limita locurilor disponibile şi servicii cum ar fi închiriere echipament, cursuri, prelungiri/extinderi skipass, serviciu de masă (servicii disponibile de la caz la caz în procesul de rezervare) telefonic sau prin e-mail - până la ora 15.00 din ziua lucrătoare anterioară intrării (Lun.-Vin.) la unitatea de cazare, în măsura în care achitaţi cu card de credit. În acest caz suma restantă va fi debitată automat de pa card-dvs. Servicii care sunt achitate prin transfer bancar, pot fi adăugate doar până la 16 zile înainte de check-in, din acest motiv vă recomandăm să modificați întâi modalitatea de plată în plata cu card de credit prin intermediul link-ului din confirmarea/factura sejurului dvs. și apoi să intrați în contact cu noi.
- Pot face o rezervare de 2 săptămâni? Deoarece majoritatea sejururilor noastre au o durată fixă de 7 nopţi nu vă putem oferi un pachet pentru 2 săptămâni. Aveţi bineînţeles posibilitatea de a rezerva două săptămâni separat (verificaţi înainte disponibilitatea pentru ambele date de intrare vă rugăm!). Dacă doriţi să schiaţi fără întreruperi vă rugăm să adăugaţi direct prelungirea skipass-ului rezervării referitoare la prima săptămână. Vă rugăm să ne informaţi imediat de faptul că aţi efectuat 2 rezervări pentru a permite procesarea acestora împreună. Cu toate aceste toate documentele vor fi trimise separat pentru fiecare din rezervări.
- Cum găsesc o cazare amenajată pentru scaune cu rotile? După ce aţi efectuat o căutare pe baza criteriilor principale (destinaţie, nr. de persoane, perioadă, durată), se va deschide pe partea stângă a ecranului căutarea avansată, cu diverse filtre. Aceasta vă permite să selecţionaţi la punctul "Cazare" punctul "Apt pt. scaune cu rotile". Rezultatele afişate vor reprezenta apoi doar unităţile de cazare amenajate în principiu pentru folosirea scaunelor cu rotile.
Dacă doriţi, putem bineînţeles şi întreba (obligant) la cazare, dacă la data dorită sunt disponibile camere de acest tip. Cel mai bine ne contactaţi telefonic în acest sens. - Pot eu ca minor rezerva un sejur? Este necesară declaraţie de consimţământ? Dacă dumneavoastră ca titular al rezervării sunteţi la momentul rezervării minor aveţi nevoie de o declarație de consimţământ în scris a părinţilor. Vă rugăm să ne trimiteţi acestă declaraţie scanată prin e-mail cât se poate de repede. Folosiţi vă rugăm acest formular, deoarece o procesare a rezervării nu este posibilă înainte de primirea declaraţiei. Ţineţi cont vă rugăm de prevederile legislaţiei române în acest sens.
- Pentru ce date se recomandă comenzile timpurii? Datorită cererii foarte mari vă recomandăm comenzi timpurii pentru Crăciun, Revelion şi Vacanţa de iarnă, precum şi de Paşte.
- Datele mele sunt sigure? Folosim ultimele tehnologii de criptare a datelor, Secure Socket Layers (SSL), pentru a asigura şi transmite datele dvs. personale criptat. Sistemul SSL este considerat ca cea mai sigură metodă de transmitere a datelor în Internet. Orice proces de transmitere de date între browserul dvs. şi site-ul nostru în cadrul căruia se accesează datele dvs. personale, este securizat şi astfel asigurat contra pierderii, manipulării, dăunării datelor şi contra transmiterii eronate. Datele dvs. personale sunt sigure.
Mai multe informaţii referitoare la Protecţia Datelor găsiţi aici. - Pot să îmi iau animalul de companie în vacanță? După ce ați făcut o primă căutare cu criteriile principale (destinație | număr de persoane | dată | durată), pe partea dreaptă aveți acum posibilitatea de a selecționa diferite filtre, printre ele în categoria "FACILITĂŢI CAZARE" filtrul "Animale de companie posibile". Acum lista de rezultate include doar unități de cazare unde în principiu vă puteți caza cu animale de companie.
Dacă acestea sunt direct binevenite, sau doar la cerere sau cu înregistrare prealabilă, aflați pe pagina unității de cazare, sub punctul "Animale de companie". Tot aici sunt indicate și eventualele costuri sau alte criterii.
Dacă este necesară o cerere sau o înregistrare prealabilă și check-ul pentru vacanța dvs. are loc în mai puțin de 42 de zile (6 săptămâni), vă recomandăm să intrați în contact telefonic cu noi pentru rezervare. eDacă vacanța ere loc în mai mult de 6 săptămâni, puteți rezerva online și doar ne transmite solicitarea prin email - direct după rezervare - indicând numărul rezervării, precum și rasa și greutatea animalului de companie. - Cum funcționează serviciul de notificare de disponibilitate cazare? Unitatea dvs. de cazare nu este disponibilă pentru rezervare? Nici este o problemă, aici aflați cum puteți fi notificat imediat cum este disponibilă din nou!
2. Plată
- Când şi cum se achită preţul sejurului? Odată cu primirea Confirmării sejurului devine scandentă contravaloarea a 25% din preţul sejurului. Restul devine scadent la 6 săptămâni înaintea intrării în sejur. Dacă rezervarea a fost efectuată la mai puţin de 6 săptămâni înaintea intrării - este scadentă suma completă direct.
Plata se poate face prin transfer sau depozit bancar şi card de credit.
Documentele de călătorie sunt trimise doar după achitarea completă a sejurului, cel mai devreme însă la cca. 14 zile înaintea intrării. - Cum se achită prin transfer bancar? Dacă totul este în regula, veţi primi în câteva zile e-mail o confirmare a sejurului. Aici găsiţi toate datele necesare pentru transfer. Contul nostru este un cont în euro, deschis la Commerzbank Köln. Pentru a evita plata de taxe suplimentare vă recomandăm să selecţionaţi transfer SEPA.
Eventualul comision și taxele pentru tranzacție trebuie achitate de dvs.. În acest sens selecționați vă rugăm "OUR" pentru a evita necesitatea unui transfer suplimentar, cu noi taxe.
Efectuaţi vă rugăm plata în termenele indicate.
Dacă în cazul unei rezervări cu check-in foarte apropiat este necesară trimiterea unei dovezi de plată vom intra noi în contact cu dvs. În acest caz vă rugăm să ţineţi cont de următoarele puncte:
Trimiteţi dovada de plată la: info-ro@snowtrex.com
Vă rugăm să aveţi grija ca dovada să poată fi luată în considerare.
Pentru aceasta trebuie să conţină următoarele:
- beneficiarul este „TravelTrex GmbH“.
- Datele bancare (IBAN şi cod SWIFT) ale TravelTrex GmbH trebuie să fi prezente complet, corect şi bine legibil – datele le puteţi lua din confirmarea/factura dvs.
- Logo-ul băncii trebuie să fie vizibil.
- Suma trebuie să fie aceeaşi ca şi suma lipsă/solicitată.
- Dovada nu poate fi un document Word sau Text.
- Din document trebuie să reiasă în mod clar faptul că plata a fost efectuată, de exemplu pe forma pe hârtie semnătura dvs., menţiunea "efectuat" şi ştampila băncii.
- Saldul contului dvs. nu poate intra în minus în urma transferului.
- în momentul în care vedeţi pagina dorită pe monitor
- apăsaţi „PrtScr" sau "PrtSc“ sau
- în acelaşi timp Alt + PrtScr
- Deschideţi un document Word şi introduceţi imaginea cu combinaţia de taste Ctrl + V.
- Salvaţi documentul şi trimiteţi-l apoi în anexa unui e-mail.
După primirea unei dovezi de plată la 14 zile înainte de check-in vă vom trimite Documentele de călătorie. - Cum se achită prin card de credit? Pregătiţi pentru rezervare următoarele date:
- Instituţia de credit
- Titularul cardului de credit
- Numărul cardului de credit
- Valabilitate
- Codul CVC de verificare
La Visa şi Mastercard codul CVC este format din ultimele trei cifre pe spatele cardului, in campul de semnătură.
La American Express găsiţi codul CVC format din patru cifre pe faţă , deasupra numărului cardului.
Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că plata cu card de credit cu American Express presupune o taxă în valoare de 3% din valoarea pachetului. Plata cu VISA sau Mastercard nu presupun nici o taxă suplimentară.
Tranzacţia este procesată de serviciul de plăţi Stripe. Mai multe informaţii aici.Ţineţi cont de faptul că direct după comanda online va fi debitată o sumă de până la maximum $1. Această suma vă retribuită imediat după, serveşte doar verificării cardului de credit.
- Datele mele sunt sigure? Folosim ultimele tehnologii de criptare a datelor, Secure Socket Layers (SSL), pentru a asigura şi transmite datele dvs. personale criptat. Sistemul SSL este considerat ca cea mai sigură metodă de transmitere a datelor în Internet. Orice proces de transmitere de date între browserul dvs. şi site-ul nostru în cadrul căruia se accesează datele dvs. personale, este securizat şi astfel asigurat contra pierderii, manipulării, dăunării datelor şi contra transmiterii eronate. Datele dvs. personale sunt sigure.
Mai multe informaţii referitoare la Protecţia Datelor găsiţi aici.
3. Pregătirea pentru călătorie
- Ce trebuie să iau în considerare, la planificarea unei vacanţe în străinătate? (condiţii de intrare şi sănătate) Înainte de a merge în vacanţă în străinătate, asiguraţi-vă ca aveţi un document de identitate valabil cu dvs. Carnetul de conducere nu este o modalitate de identificare acceptată la trecerea graniţei.
Pentru cetăţenii români este suficientă cartea de identitate la călătorii în ţări ale Uniunii Europene.
Dacă aveţi o altă cetăţenie sau în funcţie de destinaţie, ţineţi cont de faptul că eventual aveţi nevoie de o viza, a cărei obţinere poate dura mai multe luni şi din acest motiv cererea trebuie depusă din timp. Pentru orice întrebări sau nelămuriri va rugăm sa ne contactaţi din timp.
În cadrul Uniunii Europene nu există anumite dispoziţii speciale în ceea ce priveşte vaccinarea. Este însă întotdeauna recomandabil să cunoaşteţi şi să aveţi cu dvs. propria istorie de vaccinare, în special pentru cazul unui accident. Vă rugăm să vă informaţi din timp în ceea ce priveşte condiţiile de sănătate la instituţiile competente.
Vă puteți informa despre condițiile de intrare în țara de destinație pentru naționalitatea dvs. și aici: hier.
În plus vă recomandăm să încheiaţi o asigurare, pentru a evita costuri ridicate - înainte sau pe durata sejurului. - Când şi cum obţin documentele de călătorie? Documentele de călătorie vă vor fi trimise pe mail 14 zile înainte de începutul sejurului. Le veti găsi în anexă, ca documente PDF. Dacă nu aveţi instalat Adobe Acrobat Reader, găsiţi în e-mail un link pentru download gratuit. Daca nu aţi indicat nici o adresa de e-mail la rezervare, veţi primi documentele prin poşta. Voucherele pentru cayare şi skipass se emit doar pe numele titularului rezervării, voucherele pentru suplimente în schimb pe numele persoanei care doreşte serviciul în cauză.
- Trebuie să iau cu mine lenjerie de pat/prosoape? Detaliile legate de lenjeria de pat/prosoape - respectiv dacă unitatea dvs. de cazare este dotată cu acestea sau ele pot fi închiriate la faţa locului - le găsiţi în informaţiile finale de călătorie. In cazul hotelurilor sau pensiunilor, camerele acestora sunt dotate standard cu lenjerie de pat şi prosoape.
- Cum sunt echipate bucătăriile apartamentelor? În mod normal bucătăriile dispun de vase, oale şi cratiţe, aragaz şi cuptor/cuptor microunde. Detergentele şi şerveţelele de bucătărie trebuie aduse de acasă. În orice caz, găsiţi toate acestea şi tot ce mai este necesar la supermarketurile locale.
- Ce trebuie să iau cu mine în sejur? Există o listă?
4. Drum dus şi Check-in
- Pot primi o descriere de rută? Nu vă putem trimite din păcate o descriere a drumului. Odată cu documentele de călătorie primiţi însă un link către un planificare rută şi puteţi vizualiza drumul. Dacă vreţi să începeţi planificarea chiar mai devreme, găsiţi pe site, pe pagina localităţii, un grafic şi un link cu planificare rută. Astfel ajungeţi cu uşurinţă la destinaţie.
- Cum pot ajunge la destinaţie? O vedere generală asupra posibilităţilor de transport, respectiv informaţii mai exacte, găsiţi aici.
- Până la ce ora trebuie făcut check-in-ul în cameră? De regula check-in-ul are loc după-amiază în ziua sosirii. Informaţii mai exacte primiţi odată cu documentele de călătorie. Dacă sosiţi după ora 18:00 este absolut necesar să contactaţi înainte cazarea.
- Cum pot folosi la maximum ziua sosirii? Puteţi de exemplu să exploraţi împrejurimile printr-o plimbare, să mergeţi la cumpărături sau să profitaţi de ofertele de timp liber locale. Dacă doriţi să folosiţi această zi pentru schi, aveţi posibilitatea să cumparaţi la casele de bilete ale instalaţiilor pe cablu un bilet de o zi sau jumatate de zi. În toate staţiunile puteţi depozita bagajele, în Franţa eventual contra cost.
5. În staţiune
- Trebuie să plătesc o taxă de staţiune? În majoritatea locurilor există o taxă de stațiune care trebuie achitată la fața locului. De regulă, veți găsi informații despre taxa de stațiune la rubrica "Cheltuieli suplimentare la fața locului". Dacă nu este cazul și taxa de stațiune nu este listată ca serviciu inclus, înseamnă că nu am avut informații mai detaliate la momentul rezervării. În acest caz, veți primi informații suplimentare când ajungeți fața locului.
- Garanţia pentru apartamente trebuie plătită cash sau cu card de credit? De preferinţa garanţia ar trebui plătită cu card de credit. Este însă posibil să o depuneţi şi în numerar.
- Cum primesc garantia înapoi? Dacă nu s-au verificat daune, primiţi suma la recepţie sau de la delegatul pentru asistenţa de sejur în cazul în care aţi plătit în numerar. Dacă aţi plătit garanţia cu cardul de credit, câteva zile mai târziu (max. 3 săptămâni) suma se va găsi din nou în contul dumneavoastră.
- Sunt oferite cursuri de schi şi snowboard? Vă oferim la multe din destinaţii Cursuri de schi şi snowboard.
Dacă nu este disponibilă posibilitatea în procesul de rezervare - puteţi rezerva cursuri pe gustul dumneavoastră la şcolile locale. În multe staţiuni colaborăm în plus cu aceste şcoli şi vă putem oferi între 5 şi 15% reducere. dacă este cazul - reducerea face parte din serviciile incluse şi odată cu documentele de călătorie primiţi şi voucherul respectiv, care trebuie prezentat la şcoală la faţa locului, pentru a beneficia de reducere. - În ce limbă sunt predate cursurile de schi şi snowboard? Cursurile se predau în mod normal pe lângă limba ţării de destinaţie şi în limba engleză.
- Unde pot ridica echipamentul închiriat? Puteți închiria echipamentul pentru durata începând din a doua zi după sosirea la destinație până în ziua de check-out. În mod normal îl puteți însă ridica direct în după-amiaza zilei de sosire, prezentând voucherul respectiv la adresa indicată. Dacă pe voucher nu găsiți o adresă concretă, ci doar numele magazinului de echipament aceasta înseamnă că la destinație sunt mai multe filiale și că puteți alege dintre ele pe cea de la care ridicați echipamentul.
- Ce fel de regim de pensiune oferă unităţile de cazare? Aveţi la alegere apartamente fără serviciu de masă, pensiuni cu mic dejun sau hoteluri cu demipensiune. Alte tipuri de pensiune găsiţi pe paginile respectivelor unităţi de cazare. Serviciile de masă încep în mod normal în seara de check-in cu cine (dacă aţi rezervat cu demipensiune, pensiune completă sau all inclusive) şi se termină cu micul dejun în ziua de check-out.
- Unde se servesc mesele, dacă le-am rezervat ca supliment? Dacă aţi rezervat cazarea cu pensiune ca supliment, mesele le veţi lua la un restaurant sau hotel din apropiere.
6. Check-out şi drumul de întoarcere
- Când trebuie predate camerele? Check-out-ul se face în mod normal în dimineaţa zilei plecării în jur de ora 10:00. Informaţii mai exacte primiţi odată cu documentele de călătorie şi în măsura în care sunt prezenţi de la delegaţii pentru asistenţa de sejur la faţa locului.
- Pot schia în ziua plecării spre casă? Daca doriţi să schiaţi în ziua plecării, puteţi să prelungiţi skipass-ul la noi, în măsura în care prelungirea este posibilă, direct la rezervarea online, alegând Skipass 7 zile. Bineînţeles însă că îl puteţi şi adăuga telefonic sau prin e-mail până în ziua lucrătoare anterioară sejurului la ora 15:00 - sau să îl cumpăraţi mai scump la faţa locului. Puteţi depozita bagajele, eventual contra cost, la cazare până la plecare. În unele unităţi de cazare puteţi face şi duş după schi (eventual contra cost).
7. Renunţarea la sejur
- Cum pot anula un sejur rezervat? Înainte de plecare puteţi să renunţaţi în orice moment la sejur. Renunţarea trebuie făcuta de către titularul rezervării şi vă recomandăm să alegeţi forma scrisă (email). Informaţii referitoare la costurile de anulare şi cum sunt calculate găsiţi la Condiţii contractuale (Punctul 4). Mai multe informaţii găsiţi aici.
Doriți să anulați toată rezervarea? În contul dvs. My SnowTrex găsiți atât costurile de anulare actuale, precum și posibilitatea de a anula direct și comod rezervarea.
Pentru a afla condițiile pentru anulări parțiale, modificare de participanți la sejur sau modificarea sejurului, și de asemenea pentru orice alte întrebări privitoare la anulare vă rugăm să ne scrieți, indicând numărul rezervării, la anulare-ro@snowtrex.com sau folosind formularul de contact din My SnowTrex.
Vă rugăm să țineți cont de faptul că cererile de anulare primite prin e-mail/formular de contact pot fi procesate doar în timpul programului nostru de lucru. Dacă cererea dvs. de anulare este trimisă în afara acestuia, data considerată este cea a următoarei zile lucrătoare. - Cum pot evita costurile de anulare? Rezervarea cu Flex-Option vă permite să anulați o dată rezervarea completă sau una din camere fără costuri de anulare, precum și să modificați rezervarea (noua rezervare cu prețul valabil la momentul modificării) până la 32 sau chiar 16 zile înainte de check-in. Aici găsiți toate informațiile despre Flex-Option.
Dacă găsiţi în timp util o persoană care să călătorească în locul dumneavoastră, acest lucru este posibil de asemenea fără costuri suplimentare, ajunge să ne scrieţi un email în acest sens. Toate serviciile rezervate se transferă asupra acestei persoane.
Dacă nu ați rezervat cu Flex-Option dar vă interesează modificarea vacanței pentru o altă dată sau destinație, găsiți aici toate informațiile privitoare la diferitele posibilități.
Vă recomandăm să încheiați și un contract de asigurare. Asigurarea nu vă permite direct evitarea costurilor de anulare, dar vă rambursează o mare parte a acestora (mai puțin franciza) dacă anulați din motiv asigurat (cum ar fi pe motiv de boală). Costurile de anulare pot atinge altfel până la 90% din valoarea sejurului. - Pot modifica datele rezervării efectuate? Toate informaţiile privitoare la modificări le găsiţi aici.
Dacă aveţi deja o idee concretă, vă rugăm să ne contactaţi direct la anulare-ro@snowtrex.com, indicând numărul rezervării. - Merită să închei o asigurare STORNO şi de întrerupere a călătoriei? Asigurarea STORNO este extrem de importantă. O asigurare de acest tip acoperă costurile de anulare care pot ajunge până la 90 % (eventual cu excepţia unei mici sume de plătit personal) în cazul în care renunţaţi la sejur datorită unui motiv acoperit de asigurare. Când nu puteţi pleca în sejur pe motiv, de ex., de boală, ca să nu adăugaţi frustrării cauzate de anularea vacanţei şi daune materiale vă recomandăm insistent încheierea unui contract de ASIGURARE STORNO (a costurilor de anulare)!
- Cum folosesc asigurarea STORNO şi de întrerupere a călătoriei? Dacă aţi încheiat o asigurare STORNO şi aţi anulat călătoria, trebuie să vă adresaţi direct companiei de asigurări, cu numărul asigurării, pentru sumă.
Dacă aţi încheiat şi o asigurare de călătorie, asiguraţi-vă că luaţi toate documentele necesare cu dvs. în vacanţă.
8. Recomandă unui prieten
- Ce presupune recomandarea SnowTrex prietenilor? Aţi fost o vacanţă frumoasă la schi cu SnowTrex? Atunci împărtăşiţi şi cu prietenii dvs. entuziasmul şi profitaţi dublu.
Noi vă recompensăm fiecare recomandare reuşită cu o reducere la următoarea vacanţă la schi.
Iar prietenul recomandat primeşte o reducere automată de 60 € la prima sa comandă fermă. - Ce avantaj am, recomandând cu succes serviciile pentru clienţi noi? Recomandaţi-ne cu succes prietenilor care nu au rezervat niciodată la SnowTrex şi primiţi 5% din preţul vacanţei lor ca reducere la propria rezervare. Cuponul valoric îl primiţi prin e-mail la întoarcerea acestora din vacanţă.
Exemplu: Dacă valoarea rezervării noului client are o valoare de 2.000 €, dvs. primiţi un cupon în valoare de 100 € pentru următoare dvs. vacanţă la SnowTrex.
Asta înseamnă: cu cât recomandaţi mai mulţi prieteni cu succes, cu atât mai economică devine următoare dvs. vacanţă la schi - până la gratuitate! - Cine poate să recomande? Şi cum funcţionează exact? Condiţiile pentru recomandare sunt două: cel care recomandă este deja client SnowTrex,
Pe pagina noastră dedicată Recomandării unui prieten găsiți toate informațiile necesare despre cum funcționează acțiunea.
cel care primeşte recomandarea în schimb nu a făcut încă nici o rezervare SnowTrex.
Pentru fiecare sezon ne puteţi recomanda la 8 prieteni. Pentru un număr mai ridicat - ceea ce ne-ar bucura bineînțeles - trebuie însă să fiţi persoană fizică autorizată (PFA). - Când şi cum primesc cuponul de reducere? Când prietenii care au rezervat pentru prima oară pe baza unei recomandări se întorc din vacanţă, cel care a recomandat serviciile noastre primeşte automat prin e-mail un cupon, conţinând un cod de reducere.
Dacă din o recomandare rezultă mai multe prime rezervări valoarea cuponului creşte până când acesta este folosit la rândul său la o rezervare SnowTrex. - Când şi cum poate fi folosit cuponul de reducere? Cuponul poate fi folosit la o rezervare online pe site-ul SnowTrex. Procesul de rezervare conţine un câmp special în acest sens şi după indicarea codului de reducerea valoarea vacanţei se reduce automat.
Dacă valoarea cuponului de reducere depăşeşte valoarea vacanţei - atunci călătoriţi gratuit!
Ţineţi cont de faptul că cuponul nu poate fi combinat cu alte reduceri speciale sau cupoane. Folosirea lui la o rezervare deja existentă nu este posibilă. Condiţiile complete le găsiţi pe cuponul de reducere. - Ce valabilitate are cuponul? Cuponul este valabil pentru iarna în care are loc călătoria noului client şi în iarna următoare.
- Unde pot vedea valoarea pe care am acumulat-o şi câţi prieteni au rezervat pe baza recomandării mele? După terminarea călătoriei fiecăruia din noii clienţi, cel care ne-a recomandat primeşte automat un e-mail cu cuponul său de reducere, cu valoarea actualizată.
Dacă o persoană recomandă mai mulţi prieteni valoarea cuponului valoric creşte până când aceasta rezervă următoarea vacanţă la schi cu SnowTrex. - Cum primesc link-ul de recomandare pentru a-l trimite prietenilor? Pe pagina noastră dedicată Recomandării unui Prieten găsiţi un câmp, unde puteţi indica adresa de email - veţi primi apoi link-ul dvs. personalizat de recomandare.
- Un prieten a uitat să apese pe link-ul de recomandare înainte de rezervare. Pot cu toate acestea profita de rezervarea sa? Nu, din păcate nu este posibil.
Noul client căruia ne-aţi recomandat trebuie să facă rezervarea prin intermediul link-ului de recomandare, direct pe site-ul nostru www.snowtrex.ro, pentru ca comanda sa să poată fi automat atribuită persoanei care a trimis link-ul.
9. Întrebări generale
- Ce este Garanţia-Best-Price? Dacă primiţi un sejur oferit de noi mai ieftin la un alt tur-operator - cu aceleaşi disponibilitate şi servicii incluse - trimite-ţi-ne pur şi simplu oferta despre care este vorba cel mai târziu în ziua în care aţi făcut rezervarea la noi, prin email la bestprice-ro@snowtrex.com, şi vă garantăm un preţ total cu 10 € mai mic. Nu se aplică la o modificare a sejurului și nu poate fi combinat cu vouchere.
Dar suntem siguri: un raport mai bun preţ/calitate ca la noi nu veţi găsi! - Ce este "Garanţia de Zăpadă"? În cazul în care domeniile schiabile incluse în skipass-ul rezervat sunt închise cu cinci zile înainte de începerea călătoriei (ziua sosirii) din cauza lipsei de zăpadă - cel mai înalt punct al domeniului schiabil trebuie să fie la cel puțin 1.900 m deasupra nivelului mării - puteţi schimba rezervarea, fără nici un cost adiţional pentru modificare, cu un sejur pentru aceeaşi perioadă (în măsura în care există locuri libere, preţul sejurului este în acest caz cel al noului sejur de la data modificării, nu se aplică reduceri Last-Minute & Deals sau alte promoţii temporare. Valabil pentru călătorii între 01.01 şi 15.03).
Pentru a profita de această garanţie vă rugăm să intraţi în contact cu noi la data indicată (5 zile înainte de check-in, de exemplu luni dacă check-in-ul este sâmbătă) prin telefon sau e-mail la garantiazapada-ro@snowtrex.com . - Despre ce este vorba la "Pensiuni cu mic dejun plus Localitate"? Pentru cazul în care pentru cazarea dorită nu este afişat nici un nume de pensiune, ci doar „Pensiuni cu mic dejun + Localitate“, aflaţi de regula la fata locului la centrele de turism locale, care este concret pensiunea unde veţi fi cazat(i). „Pensiunile cu mic dejun“ oferite sunt pensiuni în localitate care oferă cazare şi mic dejun şi dispun de camere confortabile cu baie sau duş şi WC. Nu vă putem garanta că grupurile vor fi cazate complet la aceeaşi unitate.
- Ce înseamnă adăugarea "Preţ Economic" la numele unei unităţi de cazare? Unele din unităţile de cazare le veţi găsi de doua ori în vederea generală: o dată cu adăugarea "Preţ Economic" în nume şi o dată fără această adăugare. Aceasta înseamnă că la unităţile de cazare cu "Preţ Economic" vă putem oferi camere/apartamente foarte ieftin, chiar dacă descrierea este identică. Nu există nici un fel de diferenţă de calitate între cazarea cu "Pret Economic" şi cea fără! De aceea vă recomandam în cazul unităţilor de cazare afişate de doua ori să verificaţi întâi disponibilitatea camerelor cu "Preţ Economic". Informaţii referitoare la căutarea după cazare găsiţi aici.
- Ce înseamnă prescurtările şi expresiile fără masă, mic dejun, DP, VP, AI, Duş/WC, Cadă/WC? fără masă = se asigură doar cazarea
mic dejun = se asigură cazare şi mic dejun
DP = Cazare cu demipensiune (Mic dejun şi masă de seară)
VP = Cazare cu pensiune completă (mic dejun + masă de prânz şi seara)
AI = All Inclusive (serviciile exacte la descrierea cazării)
Duş/WC = Camera dispune de grup sanitar cu duş şi WC
Cadă/WC = Camera dispune de grup sanitar cu cadă şi WC - Ce este Crazy Booking Night? La Crazy Booking Night beneficiați într-o fereastră anume de timp de oferte foarte reduse. Reducerile sunt valabile întotdeauna pentru o anumite date de check-in, de ex. în afara sezonului de vârf sau pentru anumite destinații și sunt pe durata Crazy Booking Night deja calculate în prețurile afișate.
Ofertele Crazy Booking Night pot fi rezervate în limita stocului existent. Garanția Best-Price se aplică bineînțeles și ofertelor reduse.
Pentru a putea fi mereu la curent cu noutățile și tema următorului Crazy Booking Night, vă puteți abona aici la newsletter-ul nostru. Bineînteles, veți fi informați și prin intermediul canalelor social-media. - Pot cumpăra un voucher cadou SnowTrex? Cum poate fi validat? Da, puteți achiziționa vouchere cadou pentru excursiile SnowTrex aici:
Cumpărați un voucher cadouUn voucher SnowTrex poate fi validat astfel:
- Rezervați o vacanță pe snowtrex.ro și selectați „Plată prin transfer” ca modalitate de plată pentru a evita ca întregul preț al călătoriei să fie încasat și voucherul să nu mai poată fi utilizat. Veți primi imediat după aceea o copie a rezervării dvs. online cu numărul dvs. de rezervare.
- Vă rugăm să transmiteți acest număr de rezervare, împreună cu voucherul dumneavoastră, la info-ro@snowtrex.com. La scurt timp după aceea, veți primi o confirmare automată de plată pentru valoarea voucherului.
- După ce primiți factura de confirmare a sejurului cu valoarea ajustată, achitați doar restul de plată indicat pe aceasta. Dacă doriți, puteți schimba metoda de plată în „Plată cu card de credit” prin intermediul linkului de plată.
- Valabilitate voucher: 3 ani de la data emiterii.