Suport agenţii
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 KÖLN (GERMANY)
0312 295 321 sau +4922188828447
Lun.-Vin.: 10:00-19:00
Sâm.: închis
Dum.: închis
întrebări frecvente (FAQ)
Aici veţi găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări în ceea ce priveşte programul de afiliere.
1. Întrebări privitoare la înregistrare
- Cum mă pot înscrie la programul de afiliere? Înregistrarea nu durează mult şi este foarte simplu de făcut. Alegeţi doar între "Afiliat web" sau "Agenţie de turism" şi citiţi termenii acordului de colaborare. Prin intermediul link-ului „Accept termenii acordului de afiliere şi doresc să mă înscriu“ ajungeţi la formularul de înscriere unde indicaţi datele dvs. Pentru orice întrebări vă stăm bineînţeles cu cea mai mare plăcere la dispoziţie.
- Cine încasează banii de la clienţi? La înscriere setarea standard presupune încasarea direct de către noi. În mod excepţional se poate stabili încasarea de către partener. Vă rugăm în acest caz să vă adresaţi cu un e-mail la info-ro@snowtrex.com.
- Ce comision primesc? Valoarea comisionului depinde de tipul de acord. Pentru partenerii web sunt prevăzute mai multe nivele de comision în funcţie de volumul de vânzări, între 5 şi 10%. Agenţiile de turism primesc de la prima rezervare 7% comision. În nici unul din cazuri nu se prevede un volum minim de vânzări.
- Când îmi primesc comisionul? În cazul încasării directe de către noi veţi primi în luna următoare intrării o factură iar suma datorată ca comision va fi transferată în contul dvs.
2. Întrebări privitoare la rezervări
- Ce modalităţi de rezervare există? Dupa înregistrare aveti mai multe posibilitatea de a intermedia comanda de sejururi SnowTrex:
- Integrare pe site-ul dvs.
Aveti un site propriu? Programul de afiliere TravelTrex va ofera mai multe modalitati de integrare. Dupa înregistare va stau la dispozitie în zona de administrare mai multe materiale de reclama cum ar fi bannere, logos etc. si va puteti genera link-uri. Prin intermediul a Tracking-Codes integrate în link-uri ne este posibil sa atribuim clientilor intermediati de dvs. numarul de agentie corect. Deoarece Cookie-urile noastre sunt valabile 30 zile este posibil ca rezervarea sa se faca abia la o vizita mai târzie si chiar daca clientii acceseaza direct site-ul nostru, fara intermedierea link-ului dvs. - Acces la comenzi pentru Agentii de Turism
Faceţi click aici, indicati numarul dvs. de agentie în câmpul respectiv si apasati "Comunica setarile". Efectuati rezervarea imediat apoi. - Rezervări prin CRS
Sunt posibile rezervări SnowTrex prin: MerlinX
- Integrare pe site-ul dvs.
- Pot rezerva direct după înscriere? Imediat după înregistrare primiţi de la noi un număr de agent de 4 cifre. În mod normal este necesar de 1-2 zile lucrătoare până la efectuarea definitivă a setărilor în sistem, din acest motiv vă rugăm dacă doriţi să efectuaţi o rezervare imediat după înregistrare să ne informaţi de aceasta. Astfel putem lua măsurile necesare ca rezervarea să poată fi procesată fără probleme.
- Pot rezerva ca opţiune ca agenţie de turism?
- Opţiunile se pot face în general doar pentru 24 de ore,
- se pot face doar până la la 4 săptămâni înainte de check-in,
- de turist sau grupă se poate face maxim o rezervare opţională,
- ofertele de tipul "Crazy-Booking-Night" nu pot fi rezervate în opţiune,
- dacă din o ofertă fac parte doar camere la cerere, nu se poate rezerva oferta în opţiune. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că o rezervare opţională poate fi făcută doar telefonic, indicând operatorilor noştri numărul agenţiei. Este valabilă pentru 24 de ore. Dacă nu primim până la finalul acestui termen o comunicare din parte dvs. (prin telefon sau email), rezervarea este anulată automat.
- Care sunt paşii următori după rezervare? Primesc informaţii referitoare la rezervare? Primiţi după fiecare rezervare o copie a datelor rezervării la adresa care este indicată în zona de administrare. Dacă încasarea se face direct de către noi - restul corespondenţei este doar între noi şi client. În luna următoare intrării primiţi de la noi o factură de comision.
3. Întrebări privitoare la Zona de administrare
- Cum pot folosi zona de administrare? Zona de administrare - log-in-ul îl puteţi face aici - vă permite să vă administraţi contul. Aici puteţi verifica setările stabilite pentru numărul dvs. de agenţie, aveţi acces la diverse materiale de reclamă şi puteţi genera link-uri pentru site-ul dvs.
- Cum îmi pot modifica datele? Sediul firme dvs. s-a schimbat, aceasta are o nouă denumire sau aveţi un nou cont bancar? Nici o problemă, datele dvs. se găsesc în zona de administrare şi puteţi face aici toate modificările dorite. Sistemul preia apoi automat modificările după ce apăsaţi pe "Salvează".
4. Întrebări generale
- Ce este "cookie tracking"? Un "cookie" sunt este un text informatic, salvat de către browser pe calculatorul utilizatorului. Acesta rămâne valabil şi după închiderea browserului şi permite ca utilizatorul să fie "recunoscut" de site. Cookie-urile noastre au o valabilitate de 30 de zile.
5. Materiale de informare
- Dispuneţi de materiale informative pentru agenţiile de turism?
- Informaţiile noastre le găsiţi la aici ca PDF pentru descărcare.